• Menu

Mancarea si bautura la Iasi

In prima seara v-am povestit ”la cald” despre mancarea de la cina festiva.

In ziua cu numarul doi dupa multe plimbari si clipe de rasfat cu SPA dar si cu povesti frumoase si biblioteci in palma am poposit la  Restaurant Ralet unde am servit un pranz genial.

Am fost intampinat cu multe narcise, desi noi aveam deja una. Pana la urma, niciodata nu ai parte de destula Narcisa  :))

Iasi d2 23 restaurant Ralet

Sushi

Iasi d2 13 restaurant Ralet Sushi

Sturion cu sos de icre de beluga, vodka si unt si piure de morcovi. Pe sturion l-am vazut prima data intreg, apoi am servit felul urmator dupa care a venit si preparat.

Iasi d2 14 restaurant Ralet sturion

Iasi d2 17 restaurant Ralet sturion

Friptura de capra cu piure de mazare si spanac

Iasi d2 16 restaurant Ralet capra cu piure de mazare si spanac

Siiii un lemon cake genial. We love Iasi.

Iasi d2 21 restaurant Ralet lemon cake Iasi d2 20 restaurant Ralet lemon cake Iasi d2 22restaurant Ralet lemon cake

La asa feluri alese am degustat vinurile Epic si Dramatic de Crama Gramma din Iasi.

Iasi d2 19 restaurant Ralet vin Gramma Iasi d2 18 restaurant Ralet vin Gramma

La plecare ne-am pozat toata ceata in fata restaurantului, in frunte cu un chef foarte priceput!

Iasi d2 24 restaurant Ralet

Seara s-a incheiat la Crama Gramma unde am degustat mai multe tipuri de vin printre care si Liric care a lipsit de la masa. Pe langa degustare am facut turul cramei unde Marian Olteanu ne-a aratat cum se face vinul si ne-a lasat sa ne imbuteliem singuri cate o sticla de Epic pe care am luat-o acasa ca amintire.

Iasi d2 26 cramele Gramma Iasi d2 27 cramele Gramma Iasi d2 29 cramele Gramma Simona Stanescu Iasi d2 30 cramele Gramma Lucian Marin

Dupa cateva pahare de vin schimbarea de ph a picat numai bine

Iasi d2 25 cramele Gramma

La cina am servit mini hamburgeri. Aspectuosi si gustosi.

photo (2)

O alta surpriza placuta a fost atunci cand am fost provocati sa dam un nume de vin ce se potriveste cu blogul nostru sau cu povestea noastra. Cea care a jurizat raspunsurile a fost „creatoare” brandului Gramma si a celor 3 vinuri Epic, Liric, Dramatic si anume Raluca Gravilescu. Am fost printre cei 3 castigatori si am plecat acasa cu un sort Gramma.

Iasi d2 31 cramele Gramma Lipalipa

Evenimentul „Bloggerii de travel din Bucuresti #vinlaiasi” a fost organizat de catre ICAR Tours cu ajutorul partenerilor Hotel UnireaRestaurant RaletGramma Wines si Castel Miclauseni.

Multumiri merg si la DragosMarian si Andreea care ne-au suportat si au avut grija sa nu ne lipseasca nimic.

Cu asemenea clipe de rasfat, sa tot calatoresti!