• Menu
  • Menu

Promoție Lufthansa – descoperă frumusețile din Asia (și nu numai)

Chiar mă întrebam: nu avem și noi oferte azi, de ziua internațională a femeii? Ce bine că am primit newsletterul Lufthansa. Acesta anunță o promoție Lufthansa spre Asia! Și nu numai!

Mumbai de la 479 de euro dus-întors, Tokyo 667 de euro (nu e preț mic, dar nici de lepădat), Delhi 526 de euro, Miami 464 de euro! Hai să descoperim promoția, prețurile și perioadele!

Cred că au lansat în primul rând această promoție pentru a promova o nouă funcție din site. Una chiar foarte utilă! Poți vedea pentru fiecare destinație cele mai mici prețuri pentru lunile următoare! Faci asta direct din funcția de căutare!

Găsești detalii, promoția și te joci cu destinațiile și perioade de călătorie pe site-ul Lufthansa.

Promoție Lufthansa Mumbai 479 de euro

Găsiți acest preț în perioada octombrie-noiembrie 2017!

 

Pentru mine India a fost o experiență atât de completă! Îmi doresc nespus să revin și să o cunosc mai bine! Găsești aici toate articolele din India și aici articolul despre prima mea întâlnire cu Mumbai!


Promoție Lufthansa Munchen

Am sesizat că există o promoție și pentru zboruri în Europa! Mai exact pentru Munchen și Frankfurt.

Din aprilie și până în noiembrie aveți liber la prețuri mici!


Promoție Lufthansa Miami 468 de euro

Am ales câte o destinație din oferta Lufthansa! Cel mai ieftin preț spre America este pentru Miami, 529 de euro! Preț excelent!

Mai ciudat este că ei anunță Miami de la 529 de euro, dar prețurile sunt chiar mai mici!

Hai, pe unde fugim? O să mai fac update dacă mai găsesc destinații super interesante!

 

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

3 comments

Lipa Lipa
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.