• Menu
  • Menu

Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry

Incepem saptamana in forta si va anuntam cu mare drag o noutate: Simona va participa ca blogger oficial la conferinta organizata de Eventur: Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry. Evenimentul are loc pe data de 10 aprilie 2013

Un nume lung pentru conferinta cu doua directii principale, directii despre care poate ca oricum nu vorbim suficient in viata de zi cu zi: ce inseamna o strategie de Social Media si ce inseamna sa ai o strategie de Mobile pentru brandul tau… foarte laudabil ca vom discuta acum concret, despre aceste doua segmente intr-o conferinta dedicata exclusiv zonei de travel.

Suntem mai mult decat onorati. Printre ceilalti bloggeri oficiali se numara nume foarte mari, oameni pe care ii respectam, ii citim si care ne-au inspirat pana la urma sa incepem acest blog despre calatoriile noastre: Cezar, Adriana, Roxana, Carmina, Alexandra, Anca, Ioana, Narcisa, Sorin, Dragos.

Cu un concept deja validat in America lucrurile suna cat se poate de bine cu privire la aceasta conferinta. Dintre speakeri: Mugur Patrascu, Alexandru Negrea, Monica Jitariuc si multi altii. Cel mai bine cititi pe indelete detaliile pe site-ul oficial al evenimentului.

Ce ne place noua cel mai mult si de ce am ales sa promovam acest eveniment, chiar sa luam parte la el? Turistu este o persoana conectata la acest mediu, blogul sau de turism este unul dintre cele citite de noi si se vede ca pune foarte multa pasiune in tot ceea ce inseamna munca sa. Il citam:

Rata de penetrare a telefoanelor mobile in randul populatiei la nivel mondial este de 86%. Insa indicatorul depaseste 100% in tarile dezvoltate din America, Europa sau Asia. Anul trecut, doar in America, peste 7 milioane de utilizatori si-au folosit smartphone-ul in calatorii. Iar cresterea a fost de peste 30% comparativ cu 2011. Pana in 2015 se estimeaza ca se vor vinde 1 miliard de smartphone-uri, aproape dublu fata de prezent.

Nu-i asa ca de cele mai multe ori, inainte de a pleca intr-o calatorie, intr-un city break, cautati pe google / facebook / blogurile de travel pe care le cititi, etc, despre locul in care va duceti? Cu siguranta folositi si aplicatii / insigne pentru retelele sociale / etc. Hai sa aflam impreuna cum ne influenteaza toate acestea? Noi de exemplu am aflat ca este obligatoriu sa mancam cremsnit in Bled, am aflat ca nu putem rata Cambogia de pe lista noastra de tari de vizitat si MULTE alte lucruri tare interesante si utile. Simona a avut incredere sa mearga la cosmetica deoarece salonul avea o insigna trip advisor pe usa 🙂 iar lista poate continua.

Asadar ne vedem in sala la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry si va invitam sa ne urmariti pe Twitter si Facebook pentru a va tine la curent cu privire la detalii privind acest eveniment.

Tourism-social-mediasursa foto

#SMMST este un eveniment organizat de Eventur in parteneriat cu Ramada Bucharest ParcGoTravelTravelportTravelioInfoturism si Infopensiuni.

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.