• Menu

Era s-o pățim pe munte! Traseu în Masivul Ciucaș

Am iesit iar la joaca in munti! Ne-am documentat temeinic, am impachetat rapid bagajul si am terminat ziua de luni plecand spre munte.🚗 De data asta ne-am indreptat spre Ciucas.

Simona gasise un traseu mai putin stiut si umblat, dar eu am insistat sa alegem unul care părea mai bun pentru începători. 🙈 Si bine am facut! Am ales pana la urma traseul circuit:

Traseu în Masivul Ciucas

Cabana Muntele Roșu – Cabana Ciucaș – Șaua Gropșoarele – La Răscruce – Cabana Muntele Roșu.

Am mers si prin padure, prin noroi, pe margini ce pareau usor periculoase si cam abrupte, pe drum drept, dar si pieptis. Vara se parcurge in cinci ore si jumatate fara pauze, dar acum, din cauza zăpezii mari, unele marcaje nu erau vizibile, așa că, incluzând pauzele si ratacirile, a durat cam 7 ore si jumatate-8.

Pana la un punct ne-am incadrat perfect in timpul de pe indicatoare. Problema a fost când indicatoarele spuneau altceva decât ce citisem noi pe net (pe mai multe bloguri). Acolo am pierdut ceva timp până am luat o decizie, timp în care nivelul de stres ne-a crescut.

Am ajuns în vârf și de acolo a început ”distracția”: a trebuit să coborâm cu viteza melcului, pe marginea hăului, pe zăpada aproape înghețată. Privind abisul am avut mama atacurilor de panică, dar noroc că Simona și-a păstrat calmul și ne-a adus în siguranță ”la sol”. Suntem o echipă!

De aceea vă recomandăm să vă documentați temeinic înainte de a pleca pe traseu: printscreen-uri salvate în telefon cu indicații, hărți, verificați bine vremea cu o seară înainte, mergeți bine echipați și pregătiți pentru orice situație la care vă puteți gândi.

Ne place foarte mult ce ne invata muntele, ne place cum ne ajutăm reciproc când ne e greu, cum avem grija și răbdare unul cu celălalt. Ce bine ca Romania are munti si peisaje asa frumoase!

Revenim curând cu mai multe impresii și fotografii de pe acest traseu

Ce trasee ne recomanzi sa mai facem curand? Hai, asteptam sa ne spui zona ta de drumetie preferata de la noi! 🥰

Dacă ți-a plăcut nu uita să te abonezi pe Youtube, ne vedem și pe Instagram ori în grupul de Facebook România Lipa-Lipa.