• Menu
  • Menu

Rezervă bilete de avion KLM cu o simplă conversație pe messenger

Tocmai am primit un comunicat de presă de la KLM care m-a lăsat puțin cu gura căscată. Comunicatul de presă spune exact așa KLM lansează un serviciu bot care poate rezerva un bilet de avion printr-o simplă conversație pe Messenger. 

Bine că putem rezerva bilete de avion cu ajutorul inteligenței artificiale, dar la administrații tot cu hârtiile și dischetele stăm la cozi interminabile.

Din comunicatul de presă KLM

Clienții KLM pot rezerva un bilet prin intermediul Messenger cu ajutorul inteligenței artificiale. Noul serviciu bot KLM se numește BlueBot (BB) și, în numele KLM, BB ajută clienții pe Messenger, într-un mod conversațional, să rezerve un bilet. Cu acest tip de inteligență artificială clienții pot rezerva cu ușurință un bilet fără intervenția unui agent KLM.

BB “învăță” pe cont propriu și are propria sa personalitate: utilă, prietenoasă, profesională și exigentă. Își găsește poziția în inteligența artificială conectată cu tehnologia KLM. Rolul lui este de a face rezervarea unui bilet mai rapidă și mai simplă decât online, fără să fie nevoie de discuții cu reprezentanții unui call center. Blue Bot este susținut de 250 de “colegi de serviciu” umani. Ori de câte ori nu poate să-i ajute pe clienți, îi va îndruma către unul dintre colegii săi. BB va fi în curând capabil să ofere mai multe servicii și să fie compatibil cu diferite canale digitale, inclusiv voce.

KLM în social media

Compania are peste 25 de milioane de fani și urmăritori pe platformele sale de social media. Primește săptămânal peste 100.000de mențiuni, din care vreo 16,000 sunt întrebări.

Prin aceste canale, KLM primește peste 100.000 de mențiuni în fiecare săptămână, din care 16.000 sunt întrebări sau comentarii. Acestora le răspund în mod personal peste 250 de agenți care formează cea mai mare echipă dedicată social media din lume. Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat și KakaoTalk, KLM oferă clienților săi un ghișeu unic non-stop în nouă limbi: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză și coreeană . În timpul orelor de program, KLM oferă și servicii în limba italiană. KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienților săi posibilitatea de a primi documente și actualizări de zbor prin intermediul WhatsApp, Messenger și Twitter și prima companie aeriană occidentală care oferă acest lucru prin WeChat.

Ei, ce ziceți?

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=G-EYVJ26KTP3