• Menu
  • Menu

România nu mai e în cataloagele Dertour

Dertour nu este decât unul dintre cei mai mari touroperatori din Europa. Iar România a devenit singura țară din regiune care o să lipsească din cataloagele de promovare. Atât ale lor, dar și ale colaboratorilor care le vând pachetele.

Eu am avut nevoie să recitesc informația de câteva ori ca să fiu sigură că am înțeles bine.

Sursa este articolul Profit pe care vă invit să mergeți să îl citiți. În Germania era destul de vândută România ca și destinație. Și tot din Germania veneau cei mai mulți turiști în România. Deci pierderea pentru noi este enormă.

Motivul? Parcă îți vine să lași capul în jos și să nu mai spui nimic. Starea proastă a drumurilor și prețurile nejustificat de mari pentru hoteluri. Normal. Când tu ești învățat toate să meargă șnur, parcă te saturi să stai câte 12 ore pe străzile din România…

Un an întreg de absență din aceste cataloage ale marilor turoperatori, fiecare cu tiraje de câteva sute de mii de exemplare, va atrage după sine cheltuieli majore pentru o repoziționare pe această piață a destinației România, spun specialiștii în turism, care cred că inconsecvența cu care au fost tratați turoperatorii germani a dus la o stagnare a creșterii de pe această piață.

Nu prea ne puteam aștepta oricum la altceva după ce au fost închise birourile de turism din străinătate. Adică birourile oamenilor care se ocupau de legătura cu touroperatorii (printre altele).

Întrebarea care rămâne este: cine o să mai viziteze România?

Promovare nu prea avem, drumuri și condiții în hoteluri aparent nu suficient de bune, capul din țară nu îl scoatem. Credem că turiștii vin singuri? Noi doar așteptând cuminți?

La pachet citiți și știrea asta și dacă mă apuc să caut și multe alte știri. Asta în timp ce oficiile de turism din lume încep să investească tot și tot mai mult în promovare.

Ce mă face furioasă este faptul că știu cel puțin două inițiative independente de promovare a României. Dar de unde două, mult mai multe, mai mari sau mai mici. De la pagini de Facebook până la campanii complexe. Inițiative care uneori în loc să fie încurajate, sunt oprite.

poza din cover este via pixabay

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Lipa Lipa
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.