• Menu
  • Menu

Black Friday în turism

Stați liniștiți. Când scriu Black Friday nu mă refer nici la ceva rău ce s-a întâmplat. Și nici nu o să găsiți în acest articol niște oferte grozave, de neratat. Oare de ce?

Nu că nu am vâna și noi super oferte la bilete de avion sau cazări. Dar eu cred că domeniul turismului este foarte complex și sincer, părerea mea este că această unică zi de reduceri nu vine în realitate cu mega reduceri și în zona de travel. Și sunt curioasă câți dintre voi au achiziționat zilele astea, la reduceri uimitoare, bilete sau vouchere de vacanță.

De ce nu am scris despre Black Friday?

Pentru că mi se pare că este încă o zi care ne invită să ne vindecăm neajunsurile din alte sfere cumpărând frenetic. Și cel puțin din perspectiva mea călătoriile ar trebui să fie despre altceva. Deci nici nu știu. Black Friday în turism?

De lene ar fi motivul cu numărul doi. Și cel mai cinstit motiv.

Nelămuriri pe care le am eu

  1. De ce românii cumpără atât de multe televizoare? Pentru a prinde simultan mai multe canale de teleshoping și a putea profita de toate reducerile la super răzătoarea? Hmmm, oare să fie asta?

2.Citeam un articol în care se povestea despre cei de la eMag și cât de mult au vândut într-o singură zi. Nici nu știu să citesc suma în lei. Atât de mult. Și răsfoind articolul am început să mă întreb inevitabil. Dacă avem bani de toate gadgeturile pe care le folosim de două ori și apoi le uităm în sertar, de ce nu avem bani pentru călătorii?

3. Înțeleg că s-a stricat frigiderul, mașina de spălat, aveai nevoie de un laptop sau televizor nou. Și asta era ocazia perfectă să le înlocuiești. Dar oare chiar tot ce s-a cumpărat era necesar?

4. Dintre voi, cititorii blogului, sunt curioasă alte două lucruri.

a) A cumpărat cineva produse travel related la prețuri super grozave? Așadar acest Black Friday în turism v-a adus vreo vacanță super faină?

b) Câți dintre voi ați cumpărat ceva, orice, de acest Black Friday?

O să și recunosc, mi s-a sufocat news feed-ul sub explozia de Black Friday. Practic 90% din postările de pe Facebook au fost despre asta. Și nu prea înțeleg de ce. Ce-i drept, pe zona Black Friday în turism am văzut niște postări doar de la cei de la Momondo.

De ce cumpărăm atât de mult când multe oricum sunt reduse zilnic?

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.